Franczyza

JS Sp. z o.o. jest właścicielem znaków towarowych La Vantil i Grejs, pod którymi rozwijają się sieci salonów sprzedających bieliznę, rajstopy, skarpety.


La Vantil logo
www.lavantil.pl

Obecnie sieć salonów La Vantil to:

  • 14 salonów własnych
  • 12 salonów franczyzowych
  • planowane są kolejne otwarcia

Aby podjąć współpracę z La Vantil, należy:
  • dysponować lokalem o powierzchni sprzedaży około 70-150 m2 w centrum miasta lub w Centrum Handlowym
  • dysponować środkami finansowymi na przygotowanie lokalu do potrzeb salonu La Vantil oraz na wyposażenie salonu: projekt, meble, wizualizacja, sprzęt komputerowy, itp. (około 700 – 1500 zł/m2 netto)
W ramach PAKIETU FRANCZYZOWEGO zapewniamy naszym klientom pomoc w poszczególnych etapach działalności:
Etap przed sprzedażą
  • pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji
  • pomagamy w negocjowaniu umowy najmu lokalu
  • pomagamy w przygotowaniu projektu lokalu i wykończeniu sklepu „pod klucz”
  • pomagamy w przeprowadzeniu rekrutacji
  • szkolimy pracowników w zakresie: brafittingu, obsługi klienta i technik sprzedaży
Etap gdy salon już funkcjonuje
  • zaopatrujemy w materiały eksploatacyjne, reklamowe i marketingowe
  • zapewniamy: torby reklamowe, banery, wystrój witryn, plakaty, itp.
  • udzielamy wskazówek biznesowych i przeprowadzamy systematyczną kontrolę
  • zatowarowujemy i relokujemy towar nie wykazujący rotacji
  • zapewniamy dodatkowe szkolenia pracowników
  • kierownicy regionalni nadzorują pracę każdego salonu
  • franczyzobiorca nie ponosi ryzyka magazynowego (towar jest własnością firmy JS)
  • franczyzobiorca może korzystać z wieloletniego doświadczenia firmy JS przy zatowarowaniu sklepu i systemu komputerowego franczyzodawcy
  • franczyzobiorca ma natychmiastowy dostęp do produktów wielu renomowanych polskich i europejskich firm
  • nie musi troszczyć się o marketing (materiały promocyjne, plakaty ulotki, banery, naklejki itp. są przygotowywane przez firmę JS)
  • JS jest organizatorem wszelkich wyprzedaży, przecen, atrakcyjnych promocji a franczyzobiorca ma zawsze pełną prowizję
  • franczyzobiorca ma dostęp do produktów wyłącznościowych i kolekcji marki Mediolano®
  • JS (franczyzodawca) ustala detaliczne ceny sprzedaży dla całej sieci
  • franczyzobiorca świadczy usługę sprzedaży towaru JS w swoim sklepie, za co uzyskuje wynagrodzenie będące stałą prowizją od sprzedaży
  • opłaty franczyzowe: brak


Grejs logo

Obecnie sieć salonów Grejs to:

  • 5 salonów franczyzowych
  • 19 salonów stowarzyszonych
  • planowane są kolejne otwarcia
Aby podjąć współpracę z Grejs, należy:
  • dysponować lokalem około 40 m2 w miejscowości ponad 5 tyś mieszkańców, w Centrum Handlowym lub na głównym ciągu komunikacyjnym w mieście
  • zadbać o to aby lokal był dobrze oświetlony, ogrzewany, z witryną, z dostępem do szybkiego internetu
  • posiadać dobry standard umeblowania lub być gotowym na wykonanie adaptacji
Jak zacząć, co po kolei?
  • należy podpisać umowę franczyzową, na mocy której strony ustalają wzajemne prawa i obowiązki
  • Klient wyposaża swój sklep w elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • Firma JS zobowiązuje się pomagać Klientowi w wizualizacji sklepu, organizacji cyklicznych akcji marketingowych, produkcji materiałów promocyjnych oraz w organizowaniu towaru na promocje w konkurencyjnych cenach
  • Firma JS zobowiązuje się do określenia wyłączności terytorialnej dla Klienta
  • Firma JS zapewni obsługę informatyczną i wydzierżawi klientowi kompletny zestaw komputerowy potrzebny do sprzedaży
  • przystąpienie do ogólnopolskiej sieci salonów z bielizną
  • brak ryzyka magazynowego (towar jest własnością firmy JS)
  • franczyzobiorca może korzystać z wieloletniego doświadczenia firmy JS przy zatowarowaniu sklepu i z systemu komputerowego franczyzodawcy
  • natychmiastowy dostęp do produktów wielu renomowanych polskich i europejskich firm.
  • franczyzobiorca nie musi troszczyć się o marketing (materiały promocyjne, plakaty ulotki, banery, naklejki, itp. są przygotowywane przez firmę JS)
  • JS jest organizatorem wszelkich wyprzedaży, przecen, atrakcyjnych promocji a franczyzobiorca ma zawsze pełną prowizję.
  • franczyzobiorca ma dostęp do produktów wyłącznościowych i kolekcji marki Mediolano®
  • JS (franczyzodawca) ustala detaliczne ceny sprzedaży dla całej sieci
  • franczyzobiorca świadczy usługę sprzedaży towaru JS w swoim sklepie, za co uzyskuje wynagrodzenie będące stałą prowizją od sprzedaży
  • opłaty franczyzowe: brak
Aby stowarzyszyć się z Grejs
  • Klient podpisuje z JS umowę stowarzyszeniową na mocy której strony ustalają wzajemne prawa i obowiązki
  • Klient jest zobowiązany do umieszczenia na witrynie informacji o stowarzyszeniu z siecią Grejs
Korzyści płynące ze stowarzyszenia
  • Klient ma dostęp do produktów wyłącznościowych i kolekcji marki Mediolano®
  • Klient pozostaje samodzielnym przedsiębiorcą, sam ustala ceny sprzedaży, asortyment, korzysta z własnego umeblowania, z własnego systemu komputerowego

Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegółowe informacje dotyczące współpracy.

Kontakt:
Marek Trybuchowicz
V-ce Prezes Zarzadu
e-mail: marek.trybuchowicz@js.com.pl
kom. +48 667 666 120