REKLAMACJE dotyczące towaru wadliwego, uszkodzonego w wyniku użytkowania.
PROCEDURA GENEROWANIA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO TOWARU
- 1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.js.com.pl.
- 2. Wyszukaj reklamowany towar (wpisz w wyszukiwarkę informacje o towarze np. AVA 1030)
- 3. Wybierz zakładkę REKLAMACJE.
- 4. Zapoznaj się z przedstawioną instrukcją i postępuj zgodnie z zaleceniami.
- 5. Przejdź do „Kolejny Krok”.
- 6. Na dostępnej liście zaznacz właściwy rozmiar, kolor.
- 7. Kliknij przycisk "Zgłoś reklamację".
- 8. Opisz dokładnie przyczynę reklamacji, uszkodzenie, wadę.
- 9. Podaj nr dokumentu zakupu w firmie JS (numer faktury lub paragonu).
- 10. Wybierz sposób rozpatrzenia.
- 11. Wydrukuj stosowny dokument lub spisz numer RLS i wyślij reklamację.
Towar przekazywany do reklamacji musi być czysty (wyprany), z dokładnie z oznaczonym miejscem uszkodzenia.
Wydrukuj wygenerowane Zgłoszenie Reklamacyjne i dołącz do przesyłki.
Na liście Reklamacji (dostępnej z PANELU) znajduje się numer zgłoszenia RLS, zapisz ten numer na dołączonym do paczki dokumencie.
Podanie numeru RLS lub dołączenie wydruku jest niezbędnym elementem do prawidłowego rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
Przygotowany i spakowany towar wraz z wydrukowanym Zgłoszeniem Reklamacyjnym lub numerem RLS wyślij do siedziby firmy na adres lub skontaktuj się z Przedstawicielem Handlowym.
Adres wysyłki Reklamacji:
JS Spółka z o.o. ul. Smoluchowskiego 1 20-474 Lublin z dopiskiem „REKLAMACJA”
Reklamacje - dotyczące uszkodzenia towaru w transporcie, ilościowe lub wartościowe
- W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki z towarem należy sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
- Wszelkie reklamacje objęte gwarancją i rękojmią producenta rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964 „Kodeks Cywilny” tekst jednolity z 26.09.2016 r. (Dz. U. 2016 poz. 380).
- Wszelkie reklamacje ilościowe lub wartościowe rozpatrywane będą jeżeli zgłoszenie wpłynie do JS Sp. z o.o. na piśmie (pocztą lub przez e-mail) w terminie 14 dni od daty wystawienia dokumentu. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.