Zamówienie i wysyłka


1. Każda transakcja kupna - sprzedaży potwierdzana jest fakturą VAT, która dołączana jest do przesyłki.

2. Zamówienia przyjmowane są 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

3. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.

4. Pokrywamy koszt wysyłki krajowej, jeżeli jednorazowe zamówienie przekracza kwotę 700 zł netto. W przypadku pierwszego zamówienia limit ten wynosi 500 zł netto. W przypadku zamówień hurtowych o wartości poniżej tych limitów Klient pokrywa koszt przesyłki. Wszystkie przesyłki zagraniczne wysyłane są na koszt Klienta. 

5. Koszty wysyłki paczki za granicę dostępne są w Dziale Eksportu JS Sp. z o.o. Maksymalna waga paczki to 31,5 kg.

6. Opcja wyboru płatności i sposobu wysyłki, pojawiająca się na stronie przy finalizacji zamówienia, dotyczy wyłącznie klientów dropshippingowych. Pozostałe przesyłki hurtowe realizowane są automatycznie, zgodnie z warunkami handlowymi ustalonymi dla Klienta.

7. Klient płaci za zamówiony towar po otrzymaniu od pracownika hurtowni potwierdzenia wartości złożonego zamówienia.

8. Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu od Klienta potwierdzenia wpłaty na konto lub po zaksięgowaniu należnej kwoty na koncie firmy JS Sp. z o. o.

9. Płatność odbywa się poprzez przelew na konto:

- Płatność z Polski - ING Bank Śląski S.A. o Lublin 96 1050 1953 1000 0023 1082 5951

- Płatność z zagranicy (foreign payment) - ING Bank Śląski S.A. nr BIC (SWIFT) BPLPW 96 1050 1953 1000 0023 1082 5951

10. W przypadku braku dostępności zamawianego towaru lub jakiejkolwiek innej trudności w realizacji zamówienia niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem drogą e-mail lub telefonicznie.

11. Procedura postępowania z przesyłkami otrzymywanymi od firmy JS spółka z o.o. za pośrednictwem firm spedycyjnych (zgłaszania braków lub uszkodzeń paczek dostarczanych przez przewoźników). Zobacz PROCEDURĘ >>